.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی ؛
طرح دو فوريتي براي عدم افزایش اعضاي جديد به شوراهاي شهر و روستا
عضو هیئت رئیسه فراکسیون مدیریت شهری مجلس از تهیه طرحی 2 فوریتی با 50 امضا برای عدم افزایش تعداد اعضای شورای اسلامی شهر و روستاها در انتخابات آینده خبر داد.
طرح دو فوريتي براي عدم افزایش اعضاي جديد به شوراهاي شهر و روستا

شمال نیوز: مهرداد لاهوتی با اشاره به ماده هفت قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: بر اساس این ماده در انتخابات سال آینده شوراها، باید تعداد اعضای شورای فعلی افزایش یابد که در مجموع بیش از پنج هزار نفر به تعداد شوراها در سراسر کشور افزوده خواهند شد.

نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با بولتن ، با بیان اینکه میزان افزایش اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور به تناسب جمعیت هر شهر و روستا خواهد بود، افزود: بعنوان مثال تعداد 15 عضو شورای شهر تهران به 31 نفر افزایش خواهد یافت.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون مدیریت شهری مجلس تصریح کرد: اجرای این ماده قانونی دارای اشکالاتی خواهد بود چرا که اولا بار مالی زیادی را برای کشور ایجاد می کند و از طرف دیگر وقتی خود شوراها با افزایش تعداد مواجه شوند، در کارکرد و تصمیم گیری دچا مشکل می شوند.

لاهوتی اضافه کرد: به همین دلیل نمایندگان مجلس «طرح 2 فوریتی مسکوت ماندن ماده هفت قانون انتخابات شوراها» را تهیه کردند که این طرح به امضای 50 نماینده مجلس هم رسیده و هفته آینده در صحن مجلس مطرح خواهد شد.

به گفته وی این طرح در مجلس مصوب خواهد شد و تعداد اعضای شورا های اسلامی شهر و روستا برای دوره آینده افزایش نخواهد یافت


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 اسفند 1391
من جای وزیر کشور باشم این شورا ها را منحل میکردم چون هیچ اطلاعی از مدیریت شهری ندارند فقط دنبال پرکردن جیب خود و منافع شخصی شان هستند برید ببینید . شهرداری شده ممر درآمدشان چه زدوبندهای که نمی کنند تو کمیسیونهای مختلف از جمله ماده صد و ....
نا شناس 7 اسفند 1391
چرا قبل از انتخابات آزمون تخصصی از قانون شوراها و شهرداریها نمیگیرند بخدا همه رد میشند چون چیزی بلد نیستند فقط آقا بالا سر شهرداران بیچاره اند بکن و نکن را خوب بلد هستند خراب کردن شهر ها را
نا شناس 11 اسفند 1391
عضو شورايي كه از وقت زن و بچه اش مايه مي گذارد چرا نبايد شاغل تلقي شود؟
دوست 11 اسفند 1391
چرا نبايد اعضاي شوراها و نمايندگان مجلس مانند ديگر كاركنان دولت توسط هيات هاي گزينش، گزينش شوند؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.257 seconds.